BILDBOMB

Oh gud va kul att så många kikade in i bloggan trots torkan! Idag har jag varit hemma och lidit med min bästa vän aka mensvärk och bara tittat på serier. Tänkte göra en liten "bildbomb" med bilder som jag tog förra veckan :) 
Mammas goda kyckling. 
Starbucks <3 ( Bilden togs under Dawah kursen i Södertörns )
Nimco's famous kladdkaka, jag måste nog säga att det är den BÄSTA kladdkakan jag har smakat i hela mitt liv, helt perfekt! 
Tittade på Veer Zaara hos Luul medans hon sov. Hands down en av de bästa filmerna jag har sett. Alla vet att jag är a sucker för indiska filmer.
Innan filmen fick det bli Luul's speciella kyckling! 
Jag har ingen aning varför bilderna är roterade! Jag vet inte hur man fixar de, vet någon av er hur? Isf kommentera gärna!  
/Entisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0